نظرسنجی سایت

ایا از فروشگاه اندروید راضی هستید ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 8
  • بازدید کل : 25940

پیوند ها

کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید(رایگان)


کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید یک کتاب مجازی جامع با موضوع آموزش اندروید به زبان فارسی میباشد .

اندروید یک سیستم عامل موبایل مبتنی بر نسخه ی تغییر یافته linux می باشد. که این سیستم عامل از همان ابتدا با نام اندروید توسعه و راه اندازی شد. در سال ۲۰۰۵ طبق یک استراتژی برای ورود به بازار موبایل شرکت گوگل، اندروید و ابزارهای کار با آن را ارائه داد.

شرگت گوگل می خواست که اندروید open source و free باشد. بنابراین بیشتر کد های اندروید را تحت Open Source Apache Licens منتشر کرد به ا ین معنی است که هر کسی می تواند به آسانی سورس کد اندروید را به صورت کامل دانلود کند و از آن استفاده کند.

در این کتاب به صورت کامل و ۰ تا ۱۰۰ آموزش برنامه نویسی اندروید توضیح داده شده است و به هیچ پیش نیازی احتیاج ندارد .

ما در سایت  کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید را برای شما بصورت کاملا رایگان قرار داده ایم تا از طریق برنامه نویسی اندروید کسب درآمد کنید .

شاید تا چند سال پیش وقتی صحبت از برنامه نویسی و میزان درآمد برنامه نویسان ایرانی می شد همه جز مشکلات و درآمد کم آن چیزی برای گفتن نداشتند.

حتی وقتی اشاره می شد که چطور ثروتمندترین مردان دنیا مثل بیل گیتس (مایکروسافت)، مارک زاکربرگ (فیسبوک)، لری الیسون (اوراکل)، استیو جابز (اپل) همگی از دنیای کامپیوتر و آی تی دارند پول بدست می آورد جواب مشترک همه این بود که اینجا ایران است و قانون کپی رایت ندارد.
بعضی ها هم متاسفانه این تعبیر را داشتند که برنامه نویس در ایران همانند یک برده برای کافرما است و در ازای حقوق کم، کار زیادی باید انجام دهد.

این درحالی است که برنامه نویسی در جهان جز معتبرترین و پرآمدترین شغل های دنیا است. بر اساس آمارهای سایت تخصصی مشاغل ایندید (indeed) میزان متوسط حقوق برنامه نویسان دنیا ۸۰ هزار دلار در سال (۲۴۰ میلیون تومان در سال/۲۰ میلیون تومان در ماه) است و این یعنی ۳۹ درصد بیشتر از حقوق متوسط سایر شغل ها.

  انتشار : ۳ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 186

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما